Pénzmosási törvény

Elege van a kezelhetetlen mennyiségű adminisztrációból?
Szeretné elkerülni a több százezres bírságokat?

Bízza a Pénzmosási törvény megfelelést az identiGO-ra!

image
1

Csökkenti az adminisztrációs terheket

Automatikus adatkitöltés, szűrések - kézi beavatkozás nélkül.

2

Növeli a pontosságot

Figyelmeztet a teendőkre - semmi nem kerülheti el a figyelmét.

3

Segít elkerülni a bírságokat

Naprakész nyilvántartás a magabiztos NAV-ellenőrzésért.

Segítség a Pénzmosás elleni megfeleléshez

Tudjuk, hogy a pénzmosás elleni törvény betartása senkinek sem a kedvenc feladata – szolgáltatóként mi sem rajongunk érte.

Átlátjuk, mennyi plusz adminisztrációt, időt és bosszúságot okoz ez a kötelezettség, és megértjük, hogy mindenki legszívesebben elkerülné az egészet.

Épp ezért dolgoztuk ki az identiGO automatizált rendszerét: hogy Önnek már ne kelljen annyit bajlódnia. A megoldásunk segít abban, hogy a kötelező nyilvántartás egyszerűbb, gyorsabb és sokkal kevésbé stresszes legyen.

Kevesebb adminisztráció, nagyobb pontosság – és ami talán a legfontosabb: elkerülhetők a bírságok.

Mi levesszük a válláról ezt a terhet, hogy Ön a valódi munkájára koncentrálhasson.

Próbálja ki - 5 ügyfélig ingyenesen, fizetési kötelezettség nélkül.

Ingyenes DEMO

Miben segítünk?

Funkciók

a teljesség igénye nélkül

Napi szűrések (ENSZ-EU-kiemelt közszereplő)

Kézi beavatkozás nélkül, NAV által elfogadott formátumban.

Tovább

Figyelmeztetés teendőkre

Esedékes felülvizsgálat, lejáró igazolvány, hiányzó adatok - semmi nem kerülheti el a figyelmét.

Tovább

Cégfigyelés - értesítés változásokról

Így időben elvégezheti a szükséges teendőket. Naprakész nyilvántartás, elkerülhető bírságok.

Tovább

Tényleges tulajdonos modul

Tényleges tulajdonosi adatok betöltése, adategyeztetés egy kattintással a még gyorsabb adminisztrációért.

Tovább

NAV-kompatibilis excel export

Egy kattintással minden adat, amit a NAV kér - sőt, még annál is több. Várja magabiztosan az ellenőrzést!

Tovább

Automatikus besorolás

Nem hagyjuk hibázni - objektív kockázati tényező esetén automatikusan magas kockázatba soroljuk az ügyfelet.

Tovább
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

És még sok kényelmi funkció...

1

Komplett céginfó - kereshető változástörténet

Visszakeresheti a nyilvános céginfó változásait egyszerű, szűrhető táblázatban. Ezzel kiválthatja más céginfó-előfizetését is.

2

Adatkitöltés és frissítés egy kattintással

Pillanatok alatt feltöltheti teljes ügyféllistáját, az elavult adatokat pedig 1 kattintással frissítheti - akár tömegesen is.

3

Több szolgáltató egy fiókban

Kezelje több vállalkozása ügyfeleit egy fiókon belül, külön díj nélkül.

4

Dokumentumtárolás

Tartsa az összes, Pmt.-vel kapcsolatos dokumentumot egy helyen, kategóriákba rendezve a könnyebb átláthatóságért.

5

Ügyfelek csoportosítása

Könnyebb átláthatóság - csoportosítsa ügyfeleit egyedi szempontok szerint!

6

Integráció, API

Kezeljen mindent egy helyen, kösse össze az identiGO-t saját ügyviteli rendszereivel.

image

Kiknek ajánljuk?

Bármely Pmt. hatálya alá tartozó szolgáltatónak, legyenek ügyfelei akár cégek, akár magánszemélyek.

Az ingatlanosokat a Pmt. külön nevesíti, mivel az ingatlanügyletek pénzmosás szempontjából kiemelten kockázatosnak számítanak (különösen a készpénzes ügyletek) – az identiGO segít a kötelező ügyfél-átvilágítás és nyilvántartás elvégzésében.

A könyvelők gyakran vesznek részt cégek pénzügyeiben, és előfordul, hogy megbízóik nevében eljárnak – ezért a Pmt. hatálya alá tartoznak, és az identiGO-val egyszerűen kezelhetik az átvilágítási dokumentációt, monitoring tevékenységet.

A könyvvizsgálók hozzáférnek a cégek pénzügyi adatainak legmélyebb rétegeihez, ezért a pénzmosás megelőzése érdekében számukra is kötelező a Pmt. betartása – az identiGO biztosítja a szükséges adminisztrációt.

A biztosítási termékek is használhatók pénzmosás céljára, ezért az alkuszokra és közvetítőkre is vonatkozik a törvény – az identiGO automatikusan figyeli a kockázati tényezőket és határidőket.

Minden olyan szolgáltató, aki pénzügyi tanácsadást, ügynöki tevékenységet vagy tranzakciókban való közreműködést végez, pénzmosási törvény hatálya alá tartozik – az identiGO segít átláthatóvá tenni a teljes ügyfélkört.

A székhelyszolgáltatók különösen érintettek a pénzmosási törvényben, hiszen nekik még szigorúbban kell ellenőrizni ügyfeleiket. Az identiGO ezt automatizálja, segítségével elkerülhetők a félévenkénti ügyféladat-egyeztetések. Mindig naprakész adatok, kevesebb adminisztráció.

1

Ügyféllista pillanatok alatt

Pénzmosási ellenőrzés? Az identiGO-val gyorsan összeállítható az ügyféllista.

2

Automata adatkitöltés

Kevesebb manuális adatbevitel, gyorsabb adminisztráció.

3

Költséghatékony megoldás

Jóval olcsóbban, mint más szolgáltatóknál.

Újdonság!
Tényleges tulajdonosi modul az identiGO-ban

Új szintre lépett az adatkitöltés az identiGO Pmt. nyilvántartó rendszerben: adószám alapján már a tényleges tulajdonosok személyes adatai is betölthetők, amennyiben ezek nyilvános forrásból elérhetők.

Így gyorsabban, pontosabban és kevesebb hibával intézheti a Pmt. szerinti adminisztrációt.

Mit tud az új funkció?
  • ✅ Tényleges tulajdonosi adatok betöltése
  • ✅ Többszintű tulajdonosi lánc feloldása magyar cégek között
  • ✅ Összehasonlító táblázat - egyből látszanak az eltérések
  • ✅ Eltérés esetén adatfrissítés 1 kattintással

Részletes működés

Árak

Ügyfélszám
Tényleges tulajdonos modul 🔥
+700 Ft / hónap

Ingyenes csomag

5 ügyfélig

minden ami alap - plusz:

  • Cégfigyelés
    Adószám alapján figyeljük a cégeket, és értesítjük, ha a Pénzmosási törvény szerinti adat változik (pl. képviselő, tulajdonos, törölt adószám). Kiváltható vele más céginfó előfizetés.
  • Visszakereshető cégtörténet
    A rendszer menti mind az identiGO-ban, mind a nyilvános céginformációban történt változásokat, ezek egyszerű felületen visszakereshetők . Szűrhető lista dátum, ügyfél, változástípus szerint.
  • Adatszinkron/frissítés 1 kattintással
    Egyszerű összehasonlító táblázatban láthatja az identiGO-ban tárolt adatokat és a nyilvános céginformáció aktuális adatait. Az eltérések egyből látszanak, az adatok egy kattintással frissíthetők.
  • Automatikus magas kockázat
    Objektív kockázati tényező esetén a rendszer automatikusan magas kategóriát alkalmaz, hogy ebből biztos ne legyen probléma ellenőrzésen (pl. kiemelt kockázatú, vagy offshore ország érintettség, stb.)
  • Több szolgáltató - egy előfizetés
    Ha Ön több szolgáltatóval nyújt Pmt. hatálya alá tartozó szolgáltatást (pl. egy Kft.-vel és egy egyéni vállalkozással), lehetősége van ügyfeleit egy előfizetés alatt, egy fiókban kezelni - külön díj nélkül.
  • TTNYELT generálás 1 kattintással
    Eltérést talált a tényleges tulajdonosi nyilvántartásban? Generálja a beküldendő TTNYELT nyomtatványt egy kattintással.
Ingyenes DEMO
Alap csomag
1.800 Ft / hónap

alap szolgáltatások

  • ENSZ-EU / közszereplő szűrés
    Az identiGO automatikusan futtatja naponta a szankciós és kiemelt közszereplői szűréseket, eredményét NAV által elfogadott formátumban rögzíti.
  • Automatikus adatkitöltés 1 kattintással
    Adószám alapján automatikusan töltjük ki az ügyféladatok nagyrészét a nyilvános céginformáció alapján. Gyors beköltözés, kevesebb hibalehetőség.
  • Figyelmeztetés teendőkre
    Esedékes kockázati felülvizsgálat, beküldendő TTNYELT nyomtatvány, lejáró igazolvány - mindenről értesítjük, semmi sem kerülheti el a figyelmét.
  • Ügyfélátvilágítási adatlap
    Ügyfélátvilágítási adatlap automatikusan kitöltött adatokkal, egyszerű webes felületen. PDF és DOCX formátumban, magyar és angol nyelven.
  • Dokumentumtárolás
    Tárolja ügyfele dokumentumait külön kategóriákba rendezve (adatlapok, szerződések, igazolványok), hogy később pillanatok alatt megtaláljon bármit.
  • Értesítés lejáró igazolványokról
    Nem kell többet excelben tárolni az igazolványokat, vagy kézzel visszakeresni: az identiGO már a lejárat előtt 30 nappal figyelmeztet, hogy újat kell beszerezni.
Prémium csomag
3.600 Ft / hónap

minden ami alap - plusz:

  • Cégfigyelés
    Adószám alapján figyeljük a cégeket, és értesítjük, ha a Pénzmosási törvény szerinti adat változik (pl. képviselő, tulajdonos, törölt adószám). Kiváltható vele más céginfó előfizetés.
  • Visszakereshető cégtörténet
    A rendszer menti mind az identiGO-ban, mind a nyilvános céginformációban történt változásokat, ezek egyszerű felületen visszakereshetők . Szűrhető lista dátum, ügyfél, változástípus szerint.
  • Adatszinkron/frissítés 1 kattintással
    Egyszerű összehasonlító táblázatban láthatja az identiGO-ban tárolt adatokat és a nyilvános céginformáció aktuális adatait. Az eltérések egyből látszanak, az adatok egy kattintással frissíthetők.
  • Automatikus magas kockázat
    Objektív kockázati tényező esetén a rendszer automatikusan magas kategóriát alkalmaz, hogy ebből biztos ne legyen probléma ellenőrzésen (pl. kiemelt kockázatú, vagy offshore ország érintettség, stb.)
  • Több szolgáltató - egy előfizetés
    Ha Ön több szolgáltatóval nyújt Pmt. hatálya alá tartozó szolgáltatást (pl. egy Kft.-vel és egy egyéni vállalkozással), lehetősége van ügyfeleit egy előfizetés alatt, egy fiókban kezelni - külön díj nélkül.
  • TTNYELT generálás 1 kattintással
    Eltérést talált a tényleges tulajdonosi nyilvántartásban? Generálja a beküldendő TTNYELT nyomtatványt egy kattintással.
Alap csomag, 20 ügyfélig - éves előfizetés
27.432 Ft
21.600 Ft + Áfa

Összesen fizetendő

27.432 Ft
21.600 Ft + Áfa

Hírlevél feliratkozás

Hogy rakjak rendet? - 8 részes minitanfolyam

8 részes e-mail sorozatunkban lépésről lépésre megmutatjuk, hogyan segíthet ebben az identiGO – az automatizált, digitális megoldás, amely egyszerűbbé, gyorsabbá és átláthatóbbá teszi a megfelelési folyamatokat.

Sorozatunk az alapoktól indul: hogyan kezdjen nagytakarításba, és hogyan váltsa le a kézi adminisztrációt hatékony, szabályozásnak megfelelő digitális eszközökre.

Iratkozzon fel, és vágjunk bele együtt a rendrakásba!

Cégünkről

Eredményeink számokban

700+

identiGO felhasználó

100%

törvényi megfelelés

20+

funkció

100+

teljesített NAV ellenőrzés

Mindig a jogszabályok nyomában – Ön helyett is figyelünk.

Az identiGO mögött nem csupán technológia, hanem szakmai háttér is áll. Digitális megfelelési szakértőnk folyamatos kapcsolatban van a NAV-val, figyeli a friss jogszabályokat, rendeleteket, és aktívan részt vesz az értelmezésükben.

Ezért van az, hogy az identiGO funkciói mindig naprakészek: lekövetik a törvényi változásokat, a legfrissebb elvárások szerint működnek, és dokumentumai megfelelnek a hatósági ellenőrzések során is.

✅ NAV által elfogadott dokumentumformátumok

✅ Ellenőrzés-biztos nyilvántartások

✅ Jogszabálykövető működés automatikusan

Az identiGO-val nemcsak rendszert, hanem szakmai biztonságot is kap.

Rendszerbemutató

A funkciók részletes bemutatása

Tekintse meg legújabb rendszerbemutató videónkat, amely részletesen bemutatja az identigo működését.
A videóban lépésről lépésre végigvezetjük a fő funkciókon, megmutatjuk, hogyan segíti a rendszer a jogszabályi megfelelést és a hatékony adminisztrációt.
Az anyag PDF formátumban is elérhető.
image